.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توكلي : انتخاب نشدن باهنر سیاسی بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رای نیاوردن باهنر در فراکسیون اصولگرایان برای نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی، سیاسی بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، احمد توکلی در حاشیه پنجمین کنگره دوسالانه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا انتخاب نشدن باهنر به عنوان نایب رئیس مجلس سیاسی بود، گفت: مگر می شود کار انتخابات در مجلس سیاسی نباشد.

وی همچنین در پاسخ به سئوال مهر مبنی بر اینکه باهنر پیش از این اعلام کرده بود در انتخابات هیئت رئیسه نایب رئیس و نواب تغییر نخواهند کرد، ارزیابی شما از این موضوع چیست، افزود: باهنر به تصمیمات فراکسیون اکثریت پایبند بود و به همین دلیل در صحن علنی نامزد نشد ولی اگر در صحن نامزد می شد حتما رای می آورد.

توکلی در پاسخ به سئوال دیگر مهر مبنی بر اینکه آیا تغییرات در هیئت رئیسه از سوی حامیان دولت در فراکسیون اصولگرایان اعمال شد، گفت: اکثریت اصولگرایان مجلس حامی دولت اند و با این انتخابات تغییری در رفتار مجلس رخ نخواهد داد.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه نظرتان درباره اینکه کاندیدای اصلاح طلب رای بالایی در انتخابات هیئت رئیسه آورد، چیست، گفت: من فکر می کنم چون عده ای دوست نداشتند به دکتر صدر رای بدهند به این کاندیدای اصلاح طلب رای دادند و ربطی به اکثریت و اقلیت مجلس ندارد.

وی ارزیابی خود را از تغییرات در هیئت رئیسه مجلس را این گونه عنوان کرد که تغییرات زیادی در هیئت رئیسه جدید رخ نداده است و این موضوع که باهنر رفته است و صدر آمده نمی تواند تغییری در کل تصمیمات هیئت رئیسه ایجاد کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.